Tisdag den tjugoförsta

Ella fick vara hemma från förskolan idag. Hon har inte riktigt varit i form senaste dagarna och hon är lite rosslig i halsen. Nu är hon dock pigg... Jaja, skönt att vara hemma och vila upp sig. Om hon orkar ska vi gå över till en kompis vid 14. Jag blir typ knäpp av att bara vara hemma en hel dag... Idag är förresten en sådan dag när jag tänker tanken att det kanske ändå räcker med två barn. (Men sen tar jag mig samman och kommer fram till att jag vill ha ett till, haha). Ibland har man mer tålamod och ibland mindre... Nu på morgonen fick Ella utbrott över att hon inte hittade rätt sockar. Började skrika från ingenstans och sedan när jag äntligen fick ur henne vad det var så ville hon bara ha mjölk. Herregud. Ibland är det inte lätt att vara 3 år. Eller trött mamma.



Liten Wilhelm i stor säng.

Kommentera här: