Tung men skön prommis i snön

Efter en allmänt pissig dag var det oerhört skönt att gå ut en sväng ikväll. Bara andas lite i min ensamhet. (Ja med Wille då men han gjorde ju inget väsen av sig). Det hade snöat mycket (och snöade fortfarande) och var sjukt tungt att dra vagnen. Men ändå härligt. Jag glömde telefonen hemma också och orkade inte vända om och hämta den, men tror att det var nyttigt att gå utan att lyssna på något.

Nu har jag tränat med Mammamage-appen och duschat av mig den här jobbiga dagen. (Vi kan väl säga att det inte är lätt att vara storasyster alla gånger, herregud att det kan rymmas så mycket känslor i en så liten kropp). Hoppas på en härligare dag imorgon...

Nu ska jag äta glass och läsa bloggar och rensa datorn lite!


 
 
1 Emma:

skriven

Jag vet hur de känns.. här handlar dock inte problemet om att vara storasyster utan en jävla trots jämt..

2 Emma:

skriven

Jag vet hur de känns.. här handlar dock inte problemet om att vara storasyster utan en jävla trots jämt..

Svar: Åh :( ja här är det nog 3-årighet som spelar in också, om man säger så.. himla massa testing testing!
Karin Lu

3 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Promenader är verkligen guld! Hoppas att du får en bättre dag imorgon. Kram

Svar: Jaa :) tack snälla!
Karin Lu

Kommentera här: