Utspilld blåbärssmoothie och lite smått och gott

Jaha då var det ny vecka igen. Vad är det för vecka ens? Jag har inte koll på veckor nu när jag är föräldraledig, haha. Måste kolla bara för det... (www.vecka.nu = bästa grejen!) 9 var det visst.

Jag startade dagen med att spilla ut blåbärssmoothie, cirka 10 liter kändes det som, över hela köket. TVÅ gånger. Väldigt ohärligt kändes det. Och onödigt. Det flög liksom överallt. YEY.

Ella har lagt otroligt mycket pussel på senare tid men idag fick jag henne att spela lite memory igen. Vi har spelat litegrann förut och nu verkar hon gilla det väldigt mycket. Så roligt med lite andra aktiviteter än pussel, hehe!

Helgen var lugn och skön. I lördags tittade jag förbi Rädda Barnen och deras loppis och tog någon bild. Annars såg jag och Stewen film på kvällen och sådär. Igår for vi till Vännäs och hälsade på Ellas kompis J med familj. Himla kul! Köpte med oss thaimat till middag när vi kom hem. Fantastiskt gott. Jag åt lite rester till lunch idag.

Nu lyssnar jag på lite podd och ska fortsätta rensa bland bilder på datorn. Dricker te och fikar lite. Steffe ser på serier (och dricker te och fikar).


 
 
Wilhelm för några dagar sedan. ♥

Kommentera här: