Glass på tre ingredienser

Glassgalningar, se hit! Har ni testat det här nya att man ska blanda grädde och kondenserad mjölk och frysa till glass? Jag har läst om det typ överallt! När Ann-Chatrin var här (Stewens mamma) testade jag det. 5 dl vispgrädde vispas och sedan blandar man ner en burk kondenserad mjölk och valfri smaksättning, så att säga. (Du behöver alltså bara tre ingredienser, en elvisp, en bunke och en form!) Jag krossade kexchoklad och blandade i. Det blev gott! Väldigt sliskigt dock. Tror att krossad mörk choklad är en höjdare att blanda ner.

Jag älskar Ben & Jerry's cookie dough och har tänkt tanken att göra egen kakdegsglass... I lördags gjorde jag en ny sats cookies och blandade ner en massa deg i en grädde-och-kondenserad-mjölk-blandning. (Gjorde några vanliga kakor också). Blandade en till glassblandning också fast med hallon och blåbär.

Tips för den sötsugne och glasstokiga! (Sliskvarning deluxe).



 
 
 
1 dwightmq11:

skriven

Hi supplementary website
http://dating.advice.adultnet.in/?leaf.nancy
get paid to date men genuine dating sites ireland matchmaker international dating coaches for women dating in durban south africa

2 adamc18:

skriven

My new effect:
http://amparo.web1.telrock.net

Kommentera här: