En riktig jäkla pissdag

Hade påbörjat ett inlägg den 15 maj som förblev kvar som utkast. Jag hade en riktigt blä:ig dag. Tur att det kommer bättre dagar. Såhär skrev jag iallafall:


Idag har jag haft en himla dålig dag.
Egentligen har jag typ bara velat ligga under täcket och kolla på Instagram typ, men det funkar ju inte riktigt så. Kan väl säga att Ella inte riktigt var i form idag heller och vi visste typ inte vad vi skulle göra. Det mesta gick fel och jag fick räkna till 10 både en gång och flera gånger... Jag sa till Ella också att jag var trött och sådär och då sa hon "jag är lat", haha. Jag har känt mig lättirriterad och stört mig på allt möjligt... Känt mig som en värdelös mamma och haft dåligt samvete. Känt mig otillräcklig.
 
 

Har ni dåligt samvete ofta? Och vad får ni dåligt samvete över?

Kommentera här: