Första juni och min födelsedag

Jag blev alltså 30 år idag. Det är så sjukt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag fyllde ju nyss 20? Snart är jag 40!!?!?!!


Hade iallafall sagt till Ella "När jag fyller år är det sommar. Första juni är första sommardagen". Och solen sken idag men fy vad det var kallt! Mössa och vantar på kidsen första juni!?

Imorse sjöng Stewen och Ella för mig. Gullisar! Ella fick gå på förskolan och när jag hämtade henne gick vi till fontänlekparken. Lyckan att fontänen är påslagen nu! Ella blev så nöjd och ville titta jättelänge.


Jag önskade pizza till middag. Wihoo! Stephanie och Melissa kom hit också, de ska på Brännbollsyran i helgen och bor i våran lägenhet. Jag fick blombukett och choklad av dom. Så fint! Sen har vi ätit tårta ikväll som jag fick från Ica Hedlunda för att jag fyller år och är en av deras mest trogna kunder, haha! Ella var så söt idag förresten, ritade en teckning och sa "grattis"!


Har haft en väldigt härlig dag måste jag säga. Tusen tack till alla som grattat mig! Det värmer en gamlings hjärta.

Nu ska jag försöka lägga över Wille i spjälsängen utan att han vaknar.

Natti natti!

Kommentera här: