Friday I'm in love

Freeedag! Jag har två låtar jag förknippar med mitt och Stewens förhållande, det är Friday I'm in love och When we were young. Det var When we were young (med The Killers) som Stewen spelade på Guitar hero (innan vi var ihop) när jag fick veva på den där pinnen, ni vet på gitarren! Haha! (Så att han fick mer poäng). Jo och så tänker jag på den där härliga låten i Juno-filmen, Stewen skickade en gång ett sms till mig med en ljudinspelning av den låten. Det var på tiden man hade telefoner med knappar, haha.

If I was a flower growing wild and free
All I'd want is you to be my sweet honey bee
And if I was a tree growing tall and green
All I'd want is you to shade me and be my leaves...


Sen tänker jag alltid på Stewen när jag hör Lars Winnerbäck - Söndermarken. (Winnerbäck = ♥ ♥ ♥)

Ja haha, det var kanske inte en massa låtar jag tänkte blogga om men det blir inte alltid som man tänkt! När vi ändå kom in på det här spåret kan jag ju tillägna en liten låt till Stewen.


Kommentera här: