Kolla min present!!!

Ja det kom ju minsann en lastbil med en present i förskott till mig igår. Haha. Stewen är ju för rolig... Jag trodde ibland att han drev med mig. "Imorgon kommer lastbilen!"

Hade verkligen ingen aning vad det kunde vara.


 
 
 
Jag fick en gigantisk badbalja! Hahahaha! SÅ KUL! Jag har ju alltid önskat mig ett badkar och nu har jag en egen balja, haha! Fantastisk grej ju.
 
 

Jag provbadade faktiskt igårkväll och jag kan verkligen rekommendera denna! Världens bästa grej!
1 Emma:

skriven

Åååh jag har länge funderat på en sån balja!!! Shit du måste berätta om den! Du är ju ändå nån cm längre än mig i verkar ju rymmas hur lätt som helst!!!! Åh barnen måste ju älska den! Eller Ella iaf! Wilhelm e nog lite liten än Hahaha!!!

Svar: Haha alltså jag hade aldrig sett dom förut? Stewen hade sett den på facebook och tänkt att det var den perfekta presenten :'D Det var inga problem för mig att rymmas i den! Ella har testat den och tyckte väldigt mycket om :) kul att kunna plaska mycket utan att det blir så blött runtom haha!
Karin Lu

2 Erika:

skriven

Haha, åh vilken rolig present! :D

Svar: Haha eller hur!! :D
Karin Lu

3 JHH:

skriven

Stort grattis på din födelsedag :) Jag såg reklam för något liknande idag och tyckte det såg ut som en bra idé :) du får lägga upp en recension senare :) grattis igen :)

Svar: Tack snälla du! <3 (lite sent men) :) Haha ja den var himla häftig alltså! Stewen hade sett den på facebook och tänkt att jag skulle ha en sån :'D
Karin Lu

4 Anna :

skriven

Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack snälla! (lite sent men) :) <3
Karin Lu

Kommentera här: