Nationaldag på Leos

Idag var det Sveriges nationaldag. Har aldrig firat den på något särskilt sätt alls? Lite tråkigt ju. Skulle vilja fara till Norge 17 maj!


Stewen var ledig idag. Vi passade på att fara på Leos lekland. Ella har ju pratat om det ungefär sedan Wille föddes. Det gamla Leos har stängt och det har öppnat ett nytt här i Umeå. Första gången vi var där idag. Sjukt fint och stort! Ellas favorit blev zebrarutschkanan. Det fanns en sinnessjukt brant rutschkana också som jag och Stewen provade, det var typ fritt fall!? Vi brände hål i hälarna på sockarna bägge två! Hahaha! En himla rolig dag iallafall. Ella svettades som aldrig förr! Vi var där när de öppnade vid 10 och var hemma 17. Fantastiskt kul!

Ikväll har jag sprungit en kortis. 2 km och lite intervaller blev det. Jag tänkte seriöst anmäla mig till Stockholm maraton nästa år, är det någon som vill haka på? Är det rimligt att komma i form till ett maraton på ett år? Jag tänkte försöka!

Kommentera här: