Onsdag den åttonde

Idag är Ella på förskolan. Hon längtade dit såklart. Skönt när det är så, jag kan ibland få dåligt samvete över att lämna henne där men jag vet ju att jag inte ska ha det... Hon måste ju få träffa sina kompisar och hon mår bara bra av sina 15 timmar i veckan. (Igår var hon ju dessutom ledig så det blir 10 timmar denna vecka). Det känns som knäppt ibland att lämna henne på förskolan när jag är hemma med Wille. Men det är bra med förskola, för oss alla tror jag. (Eller jag vet det).

Jaja, nog om detta. Jag hängde på låset på Ica efter att jag lämnat Ella på förskolan. Sen har jag lite citron- och ingefärsdryck på g igen, ska gå och fixa klart den nu. Wille sover på balkongen. Ska skura och se något avsnitt av Vampire diaries tror jag.

Wille skrattade för första gången igår! Så himla skön! Jag blåste i hans veck på låren där han var lite röd och det kittlades nog, haha. Sen skrattade han igen när jag och Stewen blåste och liksom andades kring halsen på honom. Söta söta unge!


Kommentera här: