Pusselunge och kusseträff

I helgen fick Ella ett paket av farbror Stellan! (Han var här några dagar och jobbade på Stewens jobb och Stephanie och Melissa kom också över helgen, så kul!) En låda med 4 Hitta Doris-pussel. Snacka om lycklig unge! Det största pusslet är 180 bitar och det är det största hon har hittills... (Hon bygger det inte helt själv men inte är det då långt ifrån...) En utmaning! Hon älskar verkligen pussel.


 
Annars springer verkligen dagarna iväg. Jag har fixat och bakat lite inför Willes dop. Igår gick jag en sväng på stan. Idag tog jag en prommis efter förskolelämningen och tittade in på jobbet en sväng. Kul att surra en stund och träffa lite folk. Wille sov dock hela tiden, haha, och sen fortsatte han sova medan jag gick till stan och bokhandeln.

Skön unge va!? Bild från i helgen.


Ikväll har jag varit på kusseträff hos Malin. Himla kul ju! Wille följde med och han trivdes väldigt bra. Nu sover hela mitt gäng och jag måste hoppa i säng också. Dålig på det där med att gå och lägga sig.

Kommentera här: