Rullar runt

För en vecka sedan vände sig Wilhelm från rygg till mage. Nu är det full rulle och han snurrar runt hur lätt som helst! Så fort man lägger ner honom på rygg vill han vända sig. Måste ta fram Ellas gamla gå-stol snart, den lär han göra succé i! Kanske inte kan sitta långa stunder i den än men någon kortare stund borde ju gå tänker jag.
 
Han är lite rosslig i halsen och snorig men mår annars bara bra. Äter och växer så det knakar! Han har bara fått smaka lite banan på lillfingret och igår smakade han en dutt av min veganska soppa som jag gjorde. Helt okej båda två tyckte han. Jag ammar fortfarande och det flyter på utan problem.

Storlek 74 på kläder har han nu. Stor kille! 6 april blir han 5 månader. Helt otroligt.


 
 
 

Så lik sin far! ♥
1 Anonym:

skriven

Grymt lik stewen! Men ser även dig i honom. Speciellt på bild 2 😄 /sara a

2 Anonym:

skriven

Nej bild 4 menade jag ju 😂 sista bilden

Svar: Haha tycker du? :D jag tycker han är så otroligt lik Stewen! (men han har mina öron) ;)
Karin Lu

3 Anonym:

skriven

Ja han är ju mest lik stewen. Men såg ändå en glimt av dig på sista bilden ;)

Svar: :D
Karin Lu

Kommentera här: