Godmorgon måndag!

Helgen kom och helgen for. Vi har mest hållit oss hemma och Ellas vattkoppor verkar ge sig. Det blev lindrigt! Wille har än så länge klarat sig. Jag har varit ute och gått men annars har vi varit inne. Vi har städat och donat och grejat. 


Igår hjälpte Stewen mig med att föra över bilder (många många mååånga) till hårddisken och det var ett himla projekt. Skönt att ha det gjort! Min dator lever ett eget liv och det går typ inte att skriva på den. Bloggar från mobilen nu och det är då inte lättare för man ser ju inte vad man skriver efter ett tag!? Är det så för er också? Det liksom syns ett tag och sedan försvinner det och kommer tillbaka. Får scrolla lite upp och ner. Jaja, nog om detta!

Nu sover Wille på balkongen och Ella ser Bamse och tjuvstaden. Ikväll ska jag iväg på möte, skönt att komma iväg lite. Börjar vara less på att vara hemma! Jag är dock så konstigt rastlös och stressad hela tiden, spelar ingen roll vad jag gör. Gör jag en sak känns det som att jag borde göra en annan och jag vet aldrig vad jag vill. Känner en massa tvångstankar om vad jag ska göra och det känns ändå inte bra när jag gjort sakerna... Sjukt jobbigt faktiskt. 

Mer om det en annan gång, nu ska jag se klart Bamse med Ella!



Kommentera här: