Några saker om mig kanske ni inte visste

♦ Jag har ett speciellt system för hur kuddarna (7 stycken) ska ligga i soffan.

♦ Det är i 9 fall av 10 jag som tar sista papperet på toarullarna här hemma. Vet inte om det bara slumpar sig så eller om det är jag som använder orimligt mycket papper? Jag tror både och.

♦ Jag sköljer tandborsten både före och efter jag sätter på tandkrämen.

♦ Jag rakar benen oerhört sällan...

♦ Kan böja mitt högra lillfinger jättekonstigt.

♦ Är medlem i Röda Korset och Rädda Barnen.
 
♦ Jag älskar broccoli.
 
♦ ... och tårta.

♦ Äter faktiskt morsdagstårta i detta nu. En fjärdedels tårta ungefär, haha! Har sprungit 5 km ikväll så måste ju kompensera. Hehe.


 

Bläddrade tillbaka i bildarkivet här på bloggen lite. Vad gör jag här ens? Var är jag? På vems toalett?! Sedan när tar jag bilder på toa? Mina röda ögon skvallrar nog om att jag druckit alkohol... Ser ut som om jag har rosa läppstift också, HAHA.
 

Jag på universitetet i min ensamhet. På den tiden när man hade utsläppt hår och mascara på fransarna.
 
 
 
Gammal bild på mig och Ella. Kolla sötungen!!!
 
 

Här tror jag att jag hade fixat håret någon gång efter att Ella kommit till världen. Alltså förlåt men hur såg jag ut på vänstra bilden!? Vilket katastrofhår. :'D
 
 

Jag i Dublin. Nästa år ska vi dit igen! ♥
1 Erika:

skriven

Toalettbilden är från syrrans hus. Vi hade ju nån fest/vinkväll där någon gång 😊

Svar: Åååh ja just det!! :D
Karin Lu

Kommentera här: