Tredje maj

Alltså jag vet att jag tjatar om det här hela tiden men herregud vad veckorna går fort! Tiden går så fort! På lördag har Wille funnits här i 6 månader. Ett halvt år. Det smällde ju bara till! Snart är jag 30 år och det känns som nyss jag gick på dagis... Om jag dör när jag är 90 innebär det ju nu att jag kan ha levt en tredjedel av mitt liv(!!?!??!?!) (OJ nu fick jag verkligen lite panik). (Men jag ska faktiskt bli 100).

Iallafall. Det var inte tidspanik jag skulle skriva om. (Vad skulle jag skriva om?)

Den här dagen flög bara förbi, som alla andra dagar. Efter förskolan hängde vi i lekparken, jag, Ella och Wille. Gungade och åt äpple och banan.
 

 
Ikväll tog jag en prommis med Wille i vagnen och pratade med Sofie i telefon. Det var väldigt länge sedan sist. Fantastiskt trevligt! Det måste ha varit någon form av tankeöverföring för Ella pratade om någon Sofie på hennes förskola och frågade mig om jag kände någon Sofie. Då påminde jag henne om Sofie. Och så ikväll så ringer hon! Vad är oddsen på det?
 
 

Jag har just ätit några kakor för jag blev så sjukt sugen... Klockan 23 på kvällen. Inte helt sunt kanske men jag var bara tvungen. Så dålig på att lägga mig i tid! Men nu måste jag borsta tänderna och hoppa i säng. Det är en dag imorgon också.

Jag har ju förresten startat ett instagramkonto, karinskakbak, där jag lägger ut massa bakbilder och sånt, följ mig gärna där!


Natti natti!

Kommentera här: