Vad har du i kylskåpet?

Precis som JHH tycker jag också att det är sjukt intressant att se vad andra handlar och lagar för mat. Hög igenkänningsfaktor på hennes inlägg här. Jag kan också tycka att det är härligt att gå ensam och handla när det är lugnt i affären och man har gott om tid. Att gå på Ica maxi och sådana där gigantiska affärer stressar mig däremot. Det är alldeles för stort. Kan vara trevligt ibland dock, när jag inte är ute efter något speciellt utan kan gå och kolla på till exempel alla miljoners tesorter. Men har jag en inköpslista och går på Ica maxi får jag lite stress för affären är aaalldeles för stor för mig och jag hittar ingenting...

Vill ni se en bild på innehållet i vårt kylskåp? Haha. Jag ska ta en bild utan att ställa i ordning något därinne. Ska vi se hur det ser ut? OKEJ DÅ KÖR VI.


*går och tar en bild*



Det blev en mobilbild men det får ni stå ut med. Orkar inte dra fram systemkameran och byta objektiv. Ja vad säger man? Tycker ni att det ser lite fattigt ut? Vi har sällan fullproppat kylskåp faktiskt. Men det är himla bra för det innebär att vi (nästan) aldrig kastar något!

Kan inte ni som läser detta (och har en blogg) fota era kylskåp? Jag tycker att det vore orimligt intressant att kolla på! :'D
1 JHH:

skriven

Åh! VilKen bra idé!nu hoppas vi på massa kylskåpsbilder och inlägg :)

Tycker det låter klokt att inte slänga så mycket! Jag slänger tyvärr en del mat, tycker det är lite svårt att handla när man är ensam. Ibland är även det minsta för mycket för en person att äta (det blir så mycket samma mat under lång tid).

Jag föredrar Ica maxi men har också lärt mig vad mycket finns så då går det ganska fort :)

2 Sara:

skriven

Haha jag måste isf städa kylen först. Den är hemsk just nu 😂

Svar: Haha!
Karin Lu

Kommentera här: