Bland pepparkakor och julepynt

Jag började julpynta så smått nu i helgen och har fortsatt ikväll. Nu börjar det bli himla julmysigt! Det var ju skyltsöndag igår. Ella fick testa ponnyridning och se på tomten och fiska fiskedamm. Ridningen gillade hon! Jag var lite orolig över att hon skulle bli skrajsen när hon satt sig men inte det. Hon satt så stilla och höll i sig, stortjejen! Jag frågade om hon skulle vilja rida igen och det ville hon. "Men det var lite vingligt".

Sitter och trycker i mig massa pepparkakor nu, haha. Älskar (ÄLSKAR) pepparkakor. Ska räkna hur många lådor vi äter upp fram till jul. (Eller ska jag?) Vi ska såklart baka egna peppisar också för det är ju kul och luktar så gott. Men köpespepparkakor är godare!

Vi tog lite tomtebilder i helgen! Ella kunde ha samma tomtekläder som ifjol. Inte Wille, haha... Hans bebistomteoutfit från ifjol var i storlek 62/68 (väldigt stort då däremot). Nu fick han ta gamla tomtekläder från Ella, haha. Alldeles för stora, tror att Ella fortfarande kan ha dem. Haha. Men så fick det bli.

Varsågoda, jag bjuder på några av de absolut sämsta bilderna. Hahaha. Vi (eller ja mest jag) tog jättejättemånga bilder, såklart. De allra sämsta raderade jag ju men några var jag tvungen att spara bara för att de blev så komiska.



Wille superledsen, Ella med lite fejksmaj, och så Stewen där bakom. (Vi satte kidsen på vår säng och var lite rädda att Wille skulle trilla ner, därför gömde sig Stewen där bakom. Haha, snyggt...
 
 

Jag bara älskar den här bilden!
 
 
Mammaaaa är vi inte klara snart?
 
 
 
Fixa till tomteoutfit på lillebror...
 
 
 
Luvan ville inte sitta kvar på Wille. Haha min hand där med mitt spretiga lillfinger...
 
 
 
Linslock är hemskt intressant.
 
 
Bort med luvan!


Kommentera här: