Tisdag den tjugoåttonde och 18.5 minusgrader

Sitter vid köksbordet nu med tandborsten i munnen. Termometern visar -18,5 grader ute. Usch och fy! Man ska vara glad att man har ett hem...

Haft en bra dag på jobbet (alla dagar på mitt jobb är bra faktiskt) och kom hem lite tidigare. Klev av vid Konsum och handlade lite, mötte mamma vid kassan som skjutsade hem mig. Steffe lagade en ny maträtt idag, brysselkålscarbonara. Det var sjukt gott! (Tog tyvärr ingen bild). (Vad har hänt med mig?!)

Imorgon ska jag jobba på distans, spara in lite bussresor/pengar. Köpte bara 20 resor nu sist, istället för 40, pga snål och hiskeligt mycket utgifter nu... Både bilskatt och CSN samma månad och i julklappstider och allt... Nä, milda makaroner vad drygt alltså!

Näe nu ska jag hoppa i säng. Natti natti på er!




Bild från i söndags då vi gick till min mor och far. Ella sov hos mormor och morfar lördag till söndag så på söndagen traskade vi över och gick sedan på skyltsöndag.
 
 
 
Tittut!
 
 
 
För 8 år sedan var det visst festligheter på G! Hahahaha alltså jag var tvungen att gå tillbaka i bloggen och kolla efter den 28 november 2008 och det var ju fest hos Simon då. In och kolla här. Fantastiskt kul!
 
 

Kommentera här: