Tre punkter såhär på tisdagkvällen

• Igår bytte jag 5(!!!) bajsblöjor från det att jag var hemma tills kidsen skulle sova. 2,5 timmar handlade det om ungefär. REKORD.

• Jag gick och kollade synen för någon vecka sedan. Får ha kvar -9,5 på linserna pga -10 blir lite väl saftigt... (Hade kunnat ha 9,75 men det finns inte kvartar på så höga styrkor på linser, bara halvor). Ska jag fixa nya glasögon måste jag ha -10,25 på ena ögat och -10,5 på andra. Fifan alltså, jag är ju typ blind

• Så jäkla deppigt att busskort är så himla himla dyrt. Så pissigt att de tagit bort subventioneringen också lagom till att vi skulle flytta. Insåg häromdagen att jag lätt hade kunnat spara 10 000 kr hittills om jag kunnat promenera till mitt jobb... USCH. Den ångesten.


 
 
 
Bus-Wille för typ två veckor sedan. Han tycker att toaletten är väldigt intressant och vill gärna kika ner där... Skötbordet är också roligt som ni ser, att gräva bland grejerna där.

Kommentera här: