Turbofart och halloweenspöke

Haha, jag glömde ju skriva att jag försov mig igår. Alarmet ringde 05.45 och jag slog av det istället för att trycka på snooze. Wille var ledsen och missnöjd så jag tänkte att jag ammar en snabbis innan jag kliver upp. Då brukar han ju somna om igen också. Jag tyckte att jag var väldigt vaken, men icke. 06.33 flög jag upp ur sängen.

Strax innan 06.47 kom min buss som jag HANN med! Så ursinnigt snabb. Hehe.

Min pappas första tanke var "Men då hann du inte äta något". Ååh, haha. Jag äter aldrig frukost innan bussen utan äter på jobbet.

Igår på kvällen klippte jag hål i ett vitt lakan och så gick jag och Ella till mormor och morfar. Ella har pratat om halloween och att hon vill skrämma mormor. Tyvärr var de såklart inte hemma när vi skulle skrämmas men vi tog en promenad och gick tillbaka när de hade kommit hem. Så då fick Ella spöka för mormor och morfar, det var en riktig höjdare.



Pumpan som Ella och jag gjorde. Så kul ju! Ella ritade och jag skar. Kolla vilken tjusig ljuslykta också som jag fick av Steffes mamma!?
 


Kommentera här: