Fredagsbildbomb

Asså herreguuuuuuuud! Jag är ju hopplös på det här med bloggen. Precis som vissa människor känner "På måndag börjar mitt nya liv", och sen ska se börja äta nyttigt och träna... Sen håller det inte. Så verkar jag vara med bloggandet just nu. Det är inte det att jag inte har tid för tid finns, det blir bara inte av... 


Jaja, nog om detta. Jag brukar aldrig veta vart jag ska börja när jag har långa uppehåll. Så nu kör vi en alldeles vanlig blandad bildbomb med alla möjliga mobilbilder i en enda röra. Varsågoda!




Innan flyget till Thailand.
Jag och Ellan vid poolen.
Trött Wille hos farfar i Thailand.
Wille på tjejkväll i Saras stuga.
Thailand igen ;) Världens bästa haj!
Jag på stranden. Sörjer min keps som jag glömde på planet på väg hem.
Hur härligt?
Maaaaat! <3
En gladis!
Farfar och Wille. <3
Tyyyyp det godaste man kan äta.
Man blir glad av glass!
Jag och Willeman.
Broccoliplock hos mormor och morfar.
Ett av Ellas alla konstverk.
Wille bland flyttlåde- och legokaos.
Pusselbygge.
Mina två(!!?!?!?!!) kids i lekparken.
I Stockholm med systeryster.
Kantarelltoast hos Åsa. <3
Tjejmilen!
Wille hängde med Åsa.
Ella på trehjuling på väg till mormor och morfar. (Ja vi glömde hjälmen). (Men hon cyklar tämligen lugnt. Jag lovar).
Frukost hos Åsa! (Lite hullerombuller med bilderna tidsmässigt men jag orkar inte ordna det. Sitter på bussen faktiskt och bloggar från mobilen).
Alltså!!! Världens godaste glass med Åsa i Stockholm! Jag tog mango och hasselnöt. Dog lite.
Wille på Arlanda.
Moster och Wille!
Läste bästa citatet någonsin på tåget mot Umeå.
Här grattade vi pappa/Lage/morfar/svärfar som fyllt 60.
Några av presenterna.
Kyrkstugor i Älvsbyn.
Mormor och Ella.
Mysigt kyrkstugefönster.
Jag med mina gullpluttar!
Fotade kyrkan efter att jag gått och röstat i kyrkovalet.
Sovande Wille och mamman med glasögon.
Mata fåglar!
Påhittig lek! Vatten i en burk tillsammans med roliga makaroner och passionsfruktsbåtar.
Gung gung!
Storforsen med mamma/mormor.
Alltså, detta? Kiwi på rån, kanske måste testa?
Gomat med Åsa i onsdags när jag var i Stockholm med jobbet. Godaste jag ätit i år!
1 Lillemmish - mode - inspo - mamma:

skriven

Härliga foton!

ha en underbar fredag

kramis

Kommentera här: