Måndag klockan 22:22

Ny vecka igen! Jag vaknade upp utan röst imorse. Sjukt störigt! Märklig hes röst hade jag. Man kunde nästan tro att jag druckit massa whisky i helgen men det starkaste jag drack var lingondricka på hotellet i Storforsen... (Och whisky dricker jag för övrigt aldrig). Känner av lite halsont nu faktiskt. Usch! Hoppas att det stannar vid det och att det inte bryter ut något värre. Har inte tid att vara sjuk!

Ja Storforsen ja, mamma bjöd mig och kidsen på middag i lördags. (Stewen var ute på äventyr). Vi kikade på Storforsen och åt middagsbuffé. Himla mysigt! Kanske bjussar på någon bild sen. Bloggar från datorn nu och har bilder i mobilen.

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas att halsen är bra imorgon!


 

Har inte så mycket med inlägget att göra men här är jag och liten mini-Wille! Bläddrade bak i arkivet lite. Herregud, så liten! Han såg ut att ha mer hår här än vad han har nu, haha!
 
 
Världens bästa storasyster och liten bebis-Wille! Tänk att han snart är 1 år!? Fattar det INTE!
 

Kommentera här: