Några punkter såhär på söndagskvällen

• Blir så himla äcklad av alla vidriga klipp på Facebook (folk taggar ju varandra hit och dit) där folk trycker ut diverse äckelpäckelmaskar ur kroppsdelar... FIFAAAN, jag vill inte se! (Ingen har taggat just mig ännu vilket jag är väldigt glad för). Vem gillar ens att titta på sånt?? Usch, bara usch!!!

• Minns ni den där äckliga blomman eller vad fasen det var, som cirkulerade på Facebook för några år sedan? Närbilden på den, massa äckliga prickar? Jag avskydde den av hela mitt hjärta.

• Så himla mycket skit på Facebook för övrigt. Ibland undrar jag vad jag gör där.

• Jag sprang 120 minuter igår. Ja, två (TVÅ!!!) timmar. Eller sprang och sprang, joggade/lunkade... Men ändå, två timmar i sträck! Så himla nöjd. Bästa var att jag blev piggare mot slutet, haha. Efter en timme hade jag värsta flowet. Ökade tempot på slutet. (Var nog rädd att ta ut mig för mycket i början).

• Wille har börjat klappa händerna. Galet gulligt!

• Att det kommer en film om Lars Winnerbäck, hur bra!? Den måste jag se. Och Björn Borg-filmen.

• Lars Winnerbäck är bästa höstmusiken.

• Idag var det tre månader till julafton. Ella började faktiskt skriva på en önskelista idag, haha! Hon önskar sig nya glitterskor, Frost-duplo, pussel och en stor mjukisdjurshaj.
 
 
 

Kommentera här: