Dagarna som går

Ella började inskolning på förskolan i veckan! Så himla spännande och kul. Vi var där allihopa måndags, kl. 9-10.30. Jätteroligt, Ella ville inte hem! Igår var hon samma tid och idag blev det lite längre. Wille var kvar hemma och morfar kom förbi så Stewen kunde vara själv med Ella. Idag gick Stewen iväg och drack kaffe och imorgon ska han nog testa att gå iväg "på riktigt".

Igårkväll kom Cissi förbi och hälsade på. Hur kul som helst! Jag bjussade på en vegansk kladdkaka med Oreos på. Blev riktigt bra! Kan lägga ut recept här och på Instagram (@karinskakbak). Mamma var också förbi en sväng, hon ville ju veta hur det gått för Ella på förskolan.

Jag testade förresten att träna på morgonen igår, innan jag for på jobbet. Så himla bra grej ju! Jag var på gymmet kl 06 och så hann jag hem och duscha och äta frukost innan jag tog 8.15-bussen. Kändes fint att börja dagen med rörelse. Och så har man kvällen "fri" sedan. Men det blir ju verkligen att stiga upp före tuppen om jag måste ta 6.40-bussen eller 6.47, så ska jag morgonträna tar jag 8.15-bussen.

Suttit i möte i princip hela dagen idag och är ganska slut i huvudet. Nu ska jag och Stewen äta upp resten av kladdkakan och kanske se något avsnitt av någon serie.

(null)
Smarrig kladdkaka! Kikärtsspad i istället för ägg, glatt överraskad över hur bra det funkar med det. SÅ bra grej.

(null)
För prick 4 år sedan fikade jag med mina bästa umetjejer! Det var första gången jag lämnade Ella hemma efter att hon föddes(!) (Hon var hemma med Stewen och sov i vagnen på balkongen).

Kommentera här: