Glögg, Bron och hår

Vet ni hur många glöggflaskor jag köpt nu i jul? En! Hur många glöggmyskvällar har jag och Stewen haft? En! Glöggflaskan är till hälften slut nu och vi öppnade den IKVÄLL. Herregud att vi inte lyckats få till något glöggmys förrän 4 januari... Det är ju nästan sjukt.

Vi såg första avsnittet av nya säsongen av Bron också ikväll. Ångrar mig nästan. Skulle ha väntat tills det kommit fler avsnitt, haha!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Halvdag imorgon. Natti natti!

(null)

Bläddrade tillbaka i arkivet och hittade en gammal klippbild. Nu ser mitt hår ut ungefär som till vänster igen... Måste ta tag i min frippa snart, inte klippt mig sedan innan Wille föddes. Fick ju höra "Boka tid när bebisen är 3-4 månader". Eller hur va! Men hörrni, vad skulle ni göra med mitt hår om ni fick fria händer? Jag får ibland för mig att göra något drastiskt och så slutar det ändå alltid med samma. Någon decimeter kortare och så ljusa slingor. Men det är ju ett säkert kort.

Kommentera här: