Hej och godnatt!

Jaha, var tog den här dagen vägen? Jag hann inte med. Jobb och sen bjudna på middag hos min mor och far. Fantastiskt härligt ju, och gott! Tre olika rätter, haha. Vegetariskt och pasta, kött och pasta, blodpudding. (Blodpudding till Ella). (Wille åt både vego och spaghetti + blodpudding). 

När vi kom hem och kidsen somnat (snabbt som blixten) klädde jag på mig och begav mig ut till denna:

(null)

Ja, hörrni. En bild säger mer än tusen ord, visst? Någonstans där under finns alltså en bil. En Saab. Jo jo.

Skottade alltså fram den här. Ursäkta språket men fifan vilket jäkla straff. Jag höll på i typ två timmar... Vi har bara en pyttespade och med den hade jag ju fått skotta tills imorgon så jag gick till mamma och pappa och lånade en större. Nu är det gjort iallafall. Så slipper man skämmas för grannarna, haha! Alla andra bilar var så fint framskottade.

Nu har jag duschat och klappat på Wille lite och lagt på honom täcket. Måste sova men kände bara för att kika in här och säga hej. Eller godnatt rättare sagt! Natti natti!

(null)
När man skriver upp springschemat i handen! 

(null)
Wille är stark.

(null)

(null)
Fick den här bilden på Snapchat av Stewen igår. Wille somnade en stund när de skulle hämta Ella på förskolan. :')



Kommentera här: