Igår och idag

(null)

Såg detta recept på Instagram. Ska prova någon gång. Så enkelt och låter så smarrigt!

(null)

Haha Stewen skickade den här Wille-bilden på Snapchat. Så jäkla söt! 

(null)

En till snap på Wille. Trött på väg att hämta storasyster på förskolan. <3

(null)

Haha, Ella skrev på kylen igår. När man bara har en bokstav av varje får man improvisera. "Suga på en klubba", står det. ;)

(null)

För 6 år sedan var jag på väg hem från Britta... Så sjukt att det är 6 år sedan. Men ännu sjukare att jag hade Converse på mig!? Mvh // Sitter på buss med täckkbyxor och vinterskor 

(null)

Vad är grejen med en sådan här banan? Just squeeze it? Vad är det för kul med det, en mjuk låtsasbanan att klämma på? Tydligen poppis med sådana här klämbara grejer. Är visst lite som slajm var för ett tag sedan. Det sa dom på leksaksaffären. 

(null)

Jag åt plocksallad från Ica till lunch idag. Så jäkla gott. Fantastiskt med lite färsk ananas i! Jag är en sådan som gillar frukt i mat. Banan på pizza och äpple i currysås osv. Banan och äpplen i tacos. Mmmmmm. 
1 Erika:

skriven

Alltså sööööta söta Wille och vad Ella är bra på att skriva! :) "kläm på en banan" så knäppt?! haha.. :)

Svar: Haha eller hur! :D
Karin Lu

2 Britta:

skriven

Men oj va tiden går snabbt!

Svar: Eller hur!!
Karin Lu

Kommentera här: