Tittar in och säger hej

Halloj! Längesen sist! Jag är ju sämst verkligen... 

Det blir ett snabbt hej för jag har gett mig tusan på att ligga i sängen kl 22 varje kväll denna vecka (gått bra hittills) och släcka lampan senast 22.30. Egentligen ska jag läsa bok och inte pilla på telefonen men nu gör jag ett undantag eftersom det var så längesen jag bloggade. ;)

Vad har hänt sen sist då? Har hunnit vara i Stockholm med jobbet, sett revyn (min mamma är med i lokalrevy, SÅ kul), premiärsprungit ute med mina nya kläder, grattat Stewen som fyllde år i måndags... Sen har Ella tappat sin första tand men det är en historia som får ett eget inlägg... :'D

Godnatt kära ni!

(null)

En pärlplatta som Ella gav till mormorn och morfarn. Det är Melitta, Ivar och Lillan från Mysteriet på Greveholm! <3

Kommentera här: