Grattis mamma!

Oj oj, nu blev det ett sånt där blogguppehåll igen efter att jag hållit igång så bra. haha. Förra jobbveckan var rätt körig och jag klämde in mycket träning och annat. Avslutade med en tripp till Umeå med jobbet torsdag till fredag. Var hemma vid 21 på fredagkväll. (Då såg jag och Stewen ett avsnitt Handmaid's Tale, SÅ BESATTA!!!) 

Lördag var jag och sprang en sväng och sen tog jag och Ella boben och gick på kalas. Så roligt! Sen hann vi med en till kompisträff efter kalaset. Ella ville sova över hos mormor så hon gick dit efter middagen. Jag tillbringade kvällen hos Emma med Sara och Stina. Vi såg Mamma Mia 2 och åt kex och ost och annat smarrigt. Surrade och hade det trevligt. Mamma Mia 2 alltså, vad bra den var! Och Abba alltså, herregud. Vilken musik de gjorde. Jag var tvungen att lyssna på några Abba-låtar ikväll när jag var på gymmet och sprang. :)


 

Idag var ingen vanlig dag för det var världens bästa mammas födelsedag! ♥ Vi grattade henne ikväll, jag, barnen, Steffe (som droppade in lite senare när han kom från jobbet), brorsorna, mammas syskon och tre av mina kusiner. SÅ kul och massa gott fika! Mamma fick Dr Hook-biljetter av oss barn! Jag snabbskrev ihop ett rim och pysslade ihop ett kort. Ändå rätt nöjd med rimmet haha, ni kanske får höra det sen... Dr Hook spelar på Kulturens Hus i Luleå i april. Så vi tänkte att hon får ta med sig pappa och se dom. :) Av syskonen fick hon pengar så hon kan boka hotell. Fantastiskt va? 

Nä hörreni, nu måste jag duscha och hoppa i säng, klockan blev alldeles för mycket. Igen...

Natti natti!
 
1 Emma:

skriven

Åh den e ju så bra alltså!!! Amanda vill se den hela tiden😅

Kommentera här: