Glugg och tre tips

(null)

Imorse lossnade Ellas ena framtand, äntligen! Det är ett under hur den kan ha varit så lös så länge utan att lossna. Det var en väldigt nöjd tjej som fick fara till förskolan med två gluggar. 

Från det ena till det andra känner jag mig manad att komma med lite tips på vad ni ska lyssna och titta på. Jag lyssnar ju på ungefär 1350026395 poddar (haha) och har nyligen upptäckt P3 Musikdokumentär. Avsnittet med Britney Spears alltså, ni måste lyssna på det! Så himla himla bra, jag blev helt uppslukad. 

Jägarna-serien!!! Har ni sett? Jag och Stewen har sett 3 avsnitt så har 3 kvar. Det är SÅ spännande ju! Och kul att känna igen sig så himla mycket, haha. Lilla Älvsbyn, så coolt. 

The possession of Hannah Grace. Skräckfilm. Det var längesen jag hade så hög puls genom en hel film... Ont i magen typ hela tiden, jag tyckte den var så sjukt spännande! Se den om ni vill ha något creepy.

Sen tvingar jag alla jag träffar att se The Handmaid's Tale också. Började se den typ sist av alla kändes det som och jag fick tjata på Stewen. Sen blev han ju också helt fast. Men verkar som att många inte sett den än. Vad ska man säga, jag förstår att den vunnit en massa priser... Längtar ihjäl mig efter säsong 3!



Kommentera här: