Måndag med VAB och cirkelträning

I helgen blev Wille lite snorig och hostig. Han var jätterosslig imorse så det kändes dumt att lämna honom hostandes på förskolan. Stewen var hemma med honom. Han har varit rätt pigg ändå så får se om han får vara på förskolan imorgon. Hosta kan de ju göra i flera veckor... Men skönt att få en extra dag hemma iallafall!

Jag är typ skakis i armarna efter kvällens cirkelträning! Herregud vad jobbigt (och kul!) Jag har börjat gå på lite gruppträningspass nu. Haha, jag tycker uppvärmningen är svårast, att hänga med i alla steg och få till rörelserna rätt. :') Så jäkla lost ibland! Men men, det tar sig väl! Imorgonkväll ska jag på spinning. Längtar! Har inte varit på spinning sedan vi bodde i Holmsund tror jag.

Håller på att klicka hem lite nya träningskläder (nu när man tränar bland folk måste man ju byta lite oftare, hahaha). Sen är det duschen och sängen som gäller. Så pepp på träning nu! 



 


Kommentera här: