Onsdag den artonde

Imorse lämnade jag en oerhört peppad tjej på skolan! Kompis M skulle följa med Ella hem idag. SÅ taggade tjejer! Det var första gången Ella tog med en kompis hem sådär. Jag hämtade lite tidigare. De hade sjukt roligt hos oss och pysslade, ritade och lekte. De har inte lekt jättemycket på förskolan men nu i förskoleklass verkar de ha funnit varandra. Så himla fint med kompisar alltså. ♥
 
Det blev plättar till middag (efter Ellas önskemål) som alla tre barnen tyckte om. (Ja, Wille tyckte också det var roligt med besök och var inte alls besvärlig med tjejerna faktiskt). Nu sitter jag och dricker te, äter choklad och ser Idol på tv4play. Snart Idolmys varje fredag, sååå taggad!
 
 
Tyckte det var dags med lite nya leksaker så igår kom jag hem med fler pärlor (stora pärlor, och de är nästan slut redan haha) och den här Play-doh-bläckfisken. Den tyckte även jag var rolig! 

Kommentera här: