Några pics bara

Det går fruktansvärt segt att ladda upp bilder, så det blir inte många! (Kopierade å:na och ä:t , men nu orkar jag inge mer sa det blir pricklost!)



Chaweng beach


En dag i skuggan pa stranden!


En fin fjaril (pa en o i borjan av varan resa)



Vi at majs med smor och salt idag. 40 bath for en mugg, fantastiskt gott!! :D


Dagens middag blev pad thai. Stewen at nagra rakor forst.


Jag och min mat! Inte alls den basta bilden men jag tankte att min kara mor och far vill se hur jag ser ut! Haha.



Laste forresten att det ar tsunamivarning i Stilla havet, ska man vara orolig? Imorgon ska vi pa batutflykt.. :P

1 Sara:

skriven

jag hörde på radion om tsunanami varningen, det var mest typ vid ryssland och usa och så, så jag tror inte ni bör vara oroliga, och så har de nu i thailand ett bra system, det kommer värsta signalerna om det skulle vara så :) (de testade ju det där när vi var där) det lät som fan ;) ah okej då vet jag, men ni har ett "eget" rum liksom, slipper vara med andra tänkte jag? underbart att se en bild på dig :)vad fin den där stranden är! :) Massa vinterkramar från mig :)

2 mamma Eva:

skriven

Roligt ABSOLUT att se bild på dej jag tycker att du är himla brun och snygg!

Saknar och längtar efter dej....

Kram Mamma

Kommentera här: