Sista dagen i juli

Med panik börjar jag inse att det är sista juli idag. Herrejistanes, var tar sommaren vägen? Jag har inte alls hunnit med att ha sommar känns det som.. Göra alla dessa somriga saker man bara ska göra. Jag har bara badat 4 gånger till exempel! Vid den här tiden brukar jag ha badat oräkneliga gånger..

Den dagen man har betald semester och inte jobbar, fatta vad mycket man ska hinna med då!?



Vad jag vill göra i sommar (utan inbördes ordning)

1) Gå upp på Hundberget och grilla med trevligt sällskap
2) Äta massa jordgubbar, och glass
3) Baka mer rabarberpaj! Och annat gott.
4) Tälta och fiska
5) Bada mera
6) Spela volleyboll
7) Ha en stor fest, gärna med tema
8) Åka karusell
9) Fara på bilbingo

Har jag glömt något?
1 emma:

skriven

jag e på de mesta, framförallt o ÄTA din rabarberpaj, ha,ha ;-P

2 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

skriven

känns helt sjukt att vi går in i auguti imorrn..blä.

Kommentera här: