Sista mars

Jag hinner inte riktigt med, det är alltså 1 april imorgon!? Jag tänker varje år att "Nästa år ska jag fundera ut värsta braiga aprilskämtet i tid", men det blir aldrig riktigt så.. Är ju sämst på att ljuga också!

Iallafall. Jag gjorde en suupergod smoothie idag. Gjord på färska jordgubbar, hallon/tranbärsyoghurt, några frysta hallon och lite apelsinjuice. Jordgubbarna kostade bara 20 kr så kunde inte hålla mig. Älskar för övrigt min fina plastdrickesgrej från Starbucks i Dublin.



Tränade CX och spinning imorse, jäkligt svettigt och sjukt kul! Det börjar bli lite av en tradition på lördagar. Dock fick jag något otrevligt i ryggen efteråt, nästan som någon låsning. Brukade få så ibland förut. Men det går över!

Klickade förresten nyss hem lite träningskläder från Nelly.com. Kul och spännande, jag brukar ytterst sällan beställa kläder. Men det blev två linnen och en sport-bh. 100 kr rabatt hade jag också, inte illa!
1 Carro:

skriven

Duktig du är! Vad är CX?

Kommentera här: