Julstämning


Julmusik på hög volym och mjöligt förkläde. Nu ska jag strax baka ut min lussebulledeg! Fy så kul. Medan degen jäste rullade jag ihop några mumsiga bollar (ska inte avslöja vad det är) som kommer bli en favorit för fröken Lu. Ojojoj.

Shit vad saffran var otroligt billigt förresten? 2 för 15!? Hur kan det komma sig, är det inte saffran i påsarna månntro? 


1 Sara:

skriven

jag tror dom pratade om saffrans priserna på nyheterna för nån vecka sen, eller... ja vet inte var jag hörde det. Men det varierar från år till år (som vi såklart märkt), haha vet inte var jag vill komma då jag har så sämst minne att jag inte kommer ihåg HUR det kom sig. Men dom sa att i år är dom billiga! Och för nåt år sen kostade en påse 35 kr!

2 Anna:

skriven

Älskaaaarrrrr att saffran är billigt i år, jag kommer överkonsumera så sjukt mycket!

Kommentera här: