Lista 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Raggmunkar. B-uppsats. Köpte en soffa med Steffen. Fattade grejen med podcastar.





2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte att jag hade några?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! Emma & Niklas, Sara & Henky.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov för det.

5. Vilka länder besökte du?
 Thailand.


Bild från 2010. Jag jobbar på en bildbomb från 2012 års resa...!



6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Inget på rak arm.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
 Just nu kommer jag bara att tänka på decemberdatum... 12:e bara för 121212 och att jag lunchade med Emma, 13:e för att vi åkte till Thailand!



Expressen hade mycket att skriva om den 12/12-2012...



8. Vad var din största framgång 2012?
 Oj, framgång... Det vette tusan. Kanske att jag fick sommarjobb efter en "intervju" på ett par minuter och fått jobba extra efter det.

9. Största misstaget? Det är ju av misstagen man lär sig men jag kan faktiskt inte komma på några! Jag kanske har förträngt ;) Missar har man ju gjort.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Icket.

11. Bästa köpet? Dator.




12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och hyra.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor! Det mesta skulle jag vilja säga. Thailand ligger ju i topp.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?


Jag och min far - Magnus Uggla
Somebody that I used to know - Gotye feat. Kimbra
En vecka i Phuket - Markoolio
Sthlm skyline - Markus Krunegård

och Gangnam style...


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Spelat gitarr ;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig.

18. Hur tillbringade du julen? Hos Stewens pappa i Thailand i 30-gradersvärme med god mat och massor med folk! 

19. Blev du kär i år? Jag är alltid kär!

20. Favoritprogram på TV? Det var ju så himla mycket bra på TV i år! Solsidan, Xfactor, Hela Sverige bakar, Ung och bortskämd, Underbart är kort, Borås Superstars...

21. Bästa boken du läste i år? Eldvittnet av Kepler läste jag i Thailand och den är en klar favorit. Herreherregud vad bra den var! Sjukt spännande och svår att lägga ifrån sig. LÄS.




22. Största musikaliska upptäckten?
 Needtobreathe.


23. Något du önskade dig och fick? Cleanparfymen Rain, av Stewen. Eller jag hade egentligen inte önskat mig något men han visste att jag ville ha den! Var nära att köpa den också. Likadant med Vännerboxen förra julen, haha. Men Steffe hann före.

24. Något du önskade dig men inte fick? Näe.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Blev "väckt" av Stewen med sång och presenter när han kom hem från jobbet på morgonen. Jag fick två spel, en Mine-vas och en glassmaskin! Skickade in B-uppsatsen. Fick ett chokladogram från Stina, fikade på Scmäck med Ida, Sofie och Lovisa. Åt tacogratäng med grönsaker och tacochips, hade filmkväll med Stewen.




26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 Att mormor hade fått vara frisk.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Mjukisbyxorsåfortmankommerinnanfördörren! I övrigt vanliga kläder.

28. Vad fick dig att må bra? Steffen och alla fina vänner, Thailandsresan.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ian Somerhalder, Vampire diaries.





30. De bästa nya människorna du träffade?
 Såklart gulliga småknoddarna Amanda och Melissa som verkligen är nya människor. ;) Och söta gamlingarna på jobbet!



Melissa & Amanda småpluttar. Snottade bilden av Sara, hoppas det är okej!

1 Sara:

skriven

klart det är okej! :) Måste nog också göra en sån lista :)

Svar: :D
tjofftjoff

Kommentera här: