Framåt går det

Dagarna här flyter som ihop med varandra. Jag läser, glor på TV, vilar, håller benen högt, går runt några vändor i lägenheten och ut på balkongen. Det mest spännande jag gör om dagarna är att ta min spruta. Har varit så LESS på att bara gå hemma. Men nu känns det som att det vänder, benet är mycket mindre svullet och jag kan röra och lyfta det riktigt bra! (När det var som värst såg man typ inte ens min knäskål och jag kunde nästan inte lyfta benet utan att ta hjälp av armarna...)

Igårkväll hade jag och Steffe myskväll med glass och film. Idag tog vi oss iväg till Babyproffsen för att handla det sista till bebben. Det var ett litet äventyr! Jobbigt att gå längre sträckor, benet blev trött men det gick bra. Vi for även en sväng på Barnens hus och Ica. När vi kom hem var jag helt slut och kände att huvudvärk var på väg så jag la mig i soffan. Det bröt aldrig riktigt ut, skönt! 

Ikväll kommer Lovisa hit, tjohooo! Jag längtar. Ska tjoffa ihop lite middag. Steffe är hos Tommy, de ska ha grabbkväll med pizza, öl och TV-spel! Så roligt!


Stewen hittade den här söta Mumin-snuttefilten som han ville att bebis skulle få! ♥
 

Kommentera här: