Sista augusti

 
Ursäkta men vad händer med tiden?? Vart tog sommaren vägen?! Är det höst nu?? Jag börjar skolan imorgon!!! Snart är det jul!!?!?!??!!?!!!

Idag har vi hängt i lekparken. Ella kröp runt i sanden och grejade med sina sandleksaker. Bestämde sig för att smaka sand också för första gången, det var ingen hit. Åkte rutschkana med mig också för första gången, inte heller jätteroligt. Svårimpad tjej ibland, haha! 

Ikväll har jag jobbat till 21.15. Nu är klockan tolv snart, helt sjukt. Bäst att hoppa i säng så man är utvilad till morgondagen. Jag bakade förresten bröd tidigare idag, recept kommer!


Världens bästa unge ♥
1 Sara:

skriven

Första dagen på terminen idag! Lycka till :) Säg till om du vill ha en sällskap på universitetet nån dag. Jag pluggar ju ändå hemma i min ensamhet och är rätt så flexibel.

Svar: Taack och detsamma!! :) ja det ska jag göra! :D
Mamma Karin

Kommentera här: