Dan före dopparedan

Julafton imorgon! ♥ Idag har vi gått på byn och handlat det allra sista. Ätit gomat, gjort julgodis, klätt granen. (Ella langade pynt till mig som jag hängde upp, duktig tjej). På kvällskvisten blev det den traditionsenliga julskinkan på smörgåsrån. Och julmust. Göttigt!

Jag gjorde rocky road och Nutellacrisp. Nutellacrisp hade jag aldrig gjort förut, blev supergott! Recept och bilder kommer!

Nu sitter jag och ser ikapp julkalendern så att jag kan se sista avsnittet imorgon. Det är ju ett måste. Dock tycker jag att det är dåligt med julstämning i årets kalender, men man vill ju se hur det slutar!



1 Emma:

skriven

Jag håller med, själva storyn e rätt gullig men julkalender vette sjutton.. Ingen snö, inga tomtar, stränder och sol är knappast någon julfeeling! Men coolt att "dioda" är med!!:)

Svar: Nämen eller huuur! Noll julfeeling!! Hehe ja det var riktigt coolt! :D
Mamma Karin

Kommentera här: