Regnbåge och cykeltur

Ikväll for jag ut och cyklade en sväng. Skulle kasta sopor innan, och när kom utanför dörren började det precis regna. MASSOR. Tog skydd under ett tak vid några parkeringar tills det lugnade ner sig. Upptäckte vääärldens regnbåge sen, den var dubbel och gick hela vägen, så himla fint. (Jättestor också, rymde inte hela på bild). Det blev en härlig cykeltur på 2 mil och podcast i lurarna. Färdades där jag aldrig varit förr, kul med lite upptäcktsfärd.

Imorgon slutar jag kl 12 och sedan ska jag och kolla synen kl 13, det behövs verkligen. Minns inte när jag kollade synen senast... Känner själv att jag ser sämre, iallafall på ena ögat. Men jag har ju -10 på glasögon och -9 på linser, tycker att det borde få vara tillräckligt.


Instagrambild från ikväll.


Och här är jag och Ella efter Gottfrids dop i lördags. Måste boka tid hos frissan! Det ska jag göra imorgon.

Kommentera här: