Måndag med pizza på balkongen

Nu har sommaren kommit! Herregud vad varmt det är.
 
Jag har jobbat hela helgen och igår på Mors dag blev jag överraskad av Ella och Steffe med världsfina blommor och typ den godaste chokladen ever! 

Idag jobbade jag till 14. Efter att jag hämtat Ella på förskolan hängde vi i lekparken och gungade. När Stewen slutade efter jobbet kom han cyklandes med tre smoothieglassar (fryst in i glassformar ni vet). Så då glassade vi lite mer i solen! Sjukt varmt, jag har inte riktigt fattat det här att värmen kommit så jag hade svarta mjukisbyxor på mig och jacka och grejer. Men ikväll har jag rakat benen så att jag kan visa dem bland folk! Haha!
 
Jag blev så sjukt sugen på balkongmiddag efter lekparkshänget och var mindre sugen på att laga mat... Kläckte den fantastiska idén med pizzamiddag på balkongen! Stewen tackade såklart inte nej till detta. Jag cyklade på Ica gourmet och plockade lite gott och blandat i salladsväg till Ella (hon äter inte pizza, hur konstig? Men det känns ju rätt bra ändå...) och sedan for jag förbi en pizzeria nära oss. Stewen fick en oxfilépizza med beasås och jag tog en hawaii-liknande variant. Som en hawaii men med banan och curry också. SÅ god! 
 
 
 
DÖR VAD HÄRLIGT Så gott med köpespizza, minns inte när jag åt det senast...?! Måste ha varit väldigt salt däremot för jag har druckit kopiösa mängder vatten ikväll! Nu måste jag gå och lägga mig. Natti natti kära läsare!

Kommentera här: