Hej hej måndag!

Nu är det nära hörrni, julafton på söndag! Herreherregud. Helgen bara flög iväg. I fredags tog jag en tidigare buss och for och simmade innan jag gick hem. Kl 16.15 ploppade jag ner i bassängen som var helt spegelblank. Jag var ensam en hel halvtimme innan det dök upp en till. Nästan jobbigt att vara helt själv haha.. Visade sig sedan att alla människor befann sig på affären, shiiit vad mycket folk på Konsum. 

Vi var lite kattvakt i helgen också så har tittat till Wilma ett par gånger. I lördags var jag oh Ella på badhuset (tror det är tredje lördagen i rad) och gick sen till Wilma. Gjorde lunch där också, hehe. Igår for vi och grattade Elwin som fyllt 4 år. Så kul ju! Kidsen lekte på bra och det var kul att surra med E och T. Och äta massa gott!

Avslutar med lite blandade bilder från mobilen från senaste tiden. Utan inbördes ordning.


(null)
Godistema på Idolkväll.

(null)
Snapchatfilter med Ella.

(null)
Sådan igenkänning på denna! Så härligt att handla ensam.

(null)
Glamorös lördagsmiddag(!!) till mig och Wille när Ella sov hos mormor och Stewen var på äventyr. Kikärtscurry med råris, nötter, frön, gurka och ruccola. Vem är jag ens? (Sjukt gott för övrigt).

(null)
Tyckte detta var lite roligt. Pepparkakashjärtan.

(null)
Kom in på lite bajsblöjor och annat skitsnack (höhö) på Snapchat, jag och mina umetjejer. Sen hittade jag dessa godisar på Ica.

(null)
Stendött omklädningsrum en kväll när jag var och sprang.

(null)
Jultema på Idolkväll. 

(null)
Fina fina julkalendern hos mamma och pappa! Jag och farmor pysslade ihop den när jag var liten. I år har mamma gjort paket till Ella, Linn och Egon. 

(null)
Juliga efterrätter med jobbet tisdag förra veckan. Åt mitt första vegetariska julbord, fick så himla mycket gott! 

(null)
Wille med gåvagnen och min juliga västgrej från när jag var liten. 

(null)
Igenkänningen alltså. Såhär tänkte jag också i oktober.


1 Linnea:

skriven

hög igenkännigsfaktor på sista bilden :)

Svar: Eller hur! :)
Karin Lu

Kommentera här: