En lista!

Snodde en lista från Tyra!



Du heter:
Karin

Smeknamn:
Inget sånt som alla säger, men får ibland höra Karen, Karn, Kärin, Kajsa, Nora och Dora-Bella. Haha!

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Om du lämnade mig nu.

Beroende av:
Lypsyl och fluortabletter, haha..

Vad tror folk om dig?
Att jag är sådär jättesnäll, och tystlåten.

Stämmer det?
Snäll - ja. Tystlåten -  till viss del.

Vad får du oftast komplimanger för?
Ögonen och håret.

Hur imponerar man på dig?
Man följer sitt hjärta. Har självdistans, är ärlig och skrattar ofta.

Brukar du skratta för dig själv?
Ja det händer!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
 "Daaaarliiing! I miss jo! Vad gör du? Puss"

Var bor du?
 På byn.. (En håla i norr)

Trivs du där?
Nje. Jag vill sticka.

Hur svarar du i mobilen?
Är det någon jag känner blir det lite allt möjligt. Typ heej, gokväll, goddag, hallå. :D Annars "Hej det är Karin"

Vem ringde du senast?
Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
 Kan du jobba till 12 idag? :)

Antal timmar sömn inatt:
Kanske 7?

Sov du ensam:
Nej.

Brukar du komma i tid:
Alltid! Gärna flera minuter före utsatt tid.

Hur känner du dig nu:
Jag är hungrig!

Vanligaste färg på dina kläder:
Har väldigt blandat, många olika färger. Men kanske mest svart ändå..

Vad tycker du om fötter:
Fötter är nödvändigt men inte så fräscht.

Vad saknar du:
VAD? Hmm.. sommaren! Den hade gärna fått stanna längre.

Hade du en bra kväll igår:
Joo, jag jobbade till 21.30, min boyfriend kom hem och vi drack varm Oboy och åt polarmackor! :D

Favoritdryck på morgonen:
Juice, Proviva eller te.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
 22.30-23 typ.

Är du blyg?
Har varit väldans blyg förr i tiden men det mesta har vuxit bort. Skulle inte kalla mig blyg idag. Men är inte heller oblyg.

Sysslar du med någon idrott:
Nej. Men jag rör på mig! :P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej, man blir inte kär efter ett ögonkast. Men fast kan man bli!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa!

Är du nöjd med ditt liv:
Med mycket men inte allt.

Är du bortskämd:
Nix.

Vad gör du i morgon:
 Jobbar 15.30-20, annars inga planer än.

Vad är det värsta du vet?
Onödiga tjafs och missförstånd, djurplågeri och barnmisshandel, krig, svält.. ja ni vet. Allt sånt tråkigt och hemskt. Finns ju hur mycket som helst.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Mina vänner är de bästa! ♥

Vad är det finaste du fått?
Oj vilken svår fråga! Rent materiellt har jag fått ett superfint halsband av farmor som jag är väldigt rädd om. Guldkedja med ett kors (konfirmationspresent). Har många fler finaste saker! Men annars är ju familjen, min darling och vännerna det finaste! :D

En speciell dag du minns:
EN? Oh my.. Vi kan väl ta när jag klarade körkortet och kusin Allis föddes! :) Eller åååh, när jag och Sara simmade med delfiner i Mexiko!

Du samlar på:
Inget? I mina yngre år var det bokmärken, kinder ägg-figurer, sudd, frimärken, brevpapper... Det var tider det! Kanske får ta upp några samlingar igen. :D

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Stewen, mamma eller en kompis.

När grät du senast:
Senaste gången jag grät ordentligt var till filmen Hachiko!

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Bjuda mina bästa på en solig resa! Köpa kameraobjektiv, kläder, framkalla tusentals kort och operera ögonen... Lägga in pengar i fonder. Och skänka bort en del.

Vill du gifta dig:
Någon dag. Men bara en gång!

Vill du ha barn:
Absolut! Minst två, helst tre eller varför inte fyra..

Är du musikalisk?
Nja? Lite vill jag tro att jag är. Spelade iallafall tvärflöjt i 9 år.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Kranvatten!

Bor dina föräldrar tillsammans:
Yes!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jo.

Biter du på naglarna:
Oh nej.

Kommentera här: