Snart smäller det!

Oj vilken effektiv dag! (Tur att jag blev ledig) Har bland annat städat rummet och uppetoan, fikat med Grankotten, lämnat böcker på Bibblo, köpt blommor till mamma, (vi är borta på hennes födelsedag) lämnat lönerapporter, pratat med Sarabanana, ätit gomiddag (falsk fläskfilé, be min mor om receptet!) och semlor.. :D Mamma var så rolig, hade köpt semlor så att vi skulle hinna äta innan vi far. Jag hade precis tänkt på det men glömt bort att köpa och så hade hon köpt utan att jag hade sagt nåt.. :)





Nu ska jag och Stewen se på film, Up blir det. Ni vet den där animerade, som Stewen redan sett och tyckte var jättebra! Imorgon 13.10 går flyget till Arlanda (Simon är vår trogne chaufför, tack tack Simon!) och därefter 18.25 till Bangkok.. Blir mellanlandning i Peking och flyga vidare till Phuket sen.. Lååång resa med mycket väntetid. Jag vill vara framme nu! :D
1 sara:

skriven

åh saknar dig redan ju! hur ska detta gå! tack för samtalet :) kramar

2 cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

skriven

wow vilken snygg header!:D

3 Tristanmaria:

skriven

Great site keep up the good work

Kommentera här: