Ny design

Vad tycks om min nya design? Tryck F5 om ni inte ser den.
Jag tyckte den blev himla fin, kul med något nytt! Det var på tiden.

Kan varmt rekommendera Jennifer om ni vill ha en ny design, riktigt duktig och gullig tjej!
TACK för hjälpen.


:D




Gamla designen

1 Suzette Nilsson:

skriven

www.suzetteform.se - personliga tavlor&smycken!



Fin ny design, vet dock inte hur den såg ut innan då jag hittade hit just nu! Är det en rolig utbildning du går? Vad ska du bli?

2 Jennifer:

skriven

Tack själv! :)

Gjort de sista ändringarna nu med som du kan se!



sv. ja eller hur var det rätt som åkte! Han har väl bra röst eller så men det är just hur han beter sig, att han tror att han är så himla snygg och bäst! Blä för det!!

3 Junitjej:

skriven

Kanonfin design!!

4 Anneli:

skriven

Jättefräsch design, verkligen! Jag gillade verkligen den förra men den här "känns 2011" som Bard skulle ha sagt :) Kram!

5 JHH:

skriven

åh vad fin den blev :) kommer ihåg att jag frågade dig hur du ville ha den och det känns som det blev ungefär så :) vad roligt :)

Kommentera här: