Tentaplugg med cookiemonster

Pluggandet går lite lättare med julmust och pepparkaksdumle! Har ni förresten smakat skumtomtarna med polkasmak? De var ingen höjdare tyckte jag.

Något som däremot var en höjdare var middagen jag gjorde idag. Stuvade makaroner med köpesköttbullar och gräddsås. Det var ungefär det godaste jag kunde tänka mig idag. MMMMMMM vad gott det blev. Jag är grym på stuvade makkisar, mamma som lärt mig!

Vad jag skriver mycket om mat. Men jag gillar mat. Vad gillar ni egentligen att läsa om?



Sicken tur att jag har Cookiemonster som håller mig sällskap när Steffe är på jobbet.

1 JHH:

skriven

Skönt att du gör det som jag sa i min tidigare kommentar (nr 2 tror jag det var ) ;) är den där pepparkaksdumlen god? Just nu blev jag sugen på "vanlig" dumle...

Kommentera här: