4 år med Stewen

Den här dagen för fyra år sedan sms:ade jag Stewen och frågade vad jag skulle svara Erika som undrade om vi var tillsammans. Haha. Egentligen visste jag väl men jag var ju tvungen att dubbelkolla. ;) Minns Stewens gulliga svar: "Jomen det kan vi väl säga att vi är, eller? Annars skulle jag väldigt gärna vilja att vi var det".

Samma dag detta hände begravdes även världens finaste, underbara, älskade Morfar. (Med stort M). ♥ En lycklig och en fruktansvärt sorglig upplevelse på en och samma dag. Jag önskar så mycket att Morfar och Stewen hade hunnit träffas, åh vad de hade gillat varandra.

Ibland undrar jag vad jag hade gjort utan min Steffen. Tänk, om det inte vore för att Erika hade blivit ihop med Tommy hade vi (kan jag nästan lova) aldrig träffats. Jag är så glad att det blev vi två. Steffe är verkligen solen i mitt liv. Och han förstår mig som ingen annan, avslutar mina meningar och får mig alltid att skratta när jag är nere!



Egypten 2008

Irland 2009

Thailand 2010

Irland 2011

Umeå 2012


Jag älskar dig! ♥
1 Sara:

skriven

Åh <3 Ni är så fina ihop också! Man bara vet att det kommer vara ni för alltid :)

2 Erika:

skriven

Håller med Sara! Ni är så jäkla klockrena ihop! :D Sen känner jag mig såklart gode så nöjd över att jag och Tommy presenterade er för varandra! ;D

3 Emma:

skriven

Ni är (precis som de andra kommentarerna) ett helt klockrent par!! Ni passar bara sååå bra ihop!! Fast fatta att de redan gått 4 år!! Vars tusan tar tiden vägen:)

Kommentera här: