Fredag och långhelg!

Jag tog helg igår och är ledig ända tills på onsdag(!!) Wihoo. Tänkte först börja fredagen med en promenad men det var så trist väder så jag låg kvar en stund extra i sängen. Sen åt jag frukost. 


Jag upptäckte hur himla gott det är med kiwi (plus banan) i fil!

Bild snodd från denna tjej.

På tal om kiwi och banan så testade jag Loka Banan & Kiwano igår. Den var riktigt god! (Enligt Wikipedia är kiwano en art i familjen gurkväxter från tropiska Afrika).

Päron/Pitanga var också god men jag gillade då inte Jordgubb/Lakrits. Kändes mysko att dricka lakrits.. Har ni testat någon av de här?


Åh nu tittar solen fram!
1 emma:

skriven

sv. hej :D uppskattar att du berättar att du tagit en bild :) och att du länkade till mig. det är okej :) brukar inte gilla det annars, men det är ok :) bara det att om någon söker på det kan det ev bli fler träffar som leder till min bild ^^ och i slutändan kan den ju cirkulera runt var som helst ^^ fast denna bilden spelar inte så stor roll så hihi ^^

2 Malin:

skriven

Ahh vad gott med Loka - i allmanhet! Jag brukar tycka om de flesta av smakerna. Paron ar min favorit. Jag saknar verkligen just Loka fran Sverige.



Sv: Japp, i London bor jag. :) Onskar dock att jag bodde nagonstans med lite fler soltimmar just nu. ;) Har har vi bokstavligen haft sporegn i vad som kanns som flera veckor nu.

3 Linda:

skriven

Jag har sett dem, och testar alltid nyheter på godsaker eller drycker, och har också tyckt den med lakrits verkar lite för udda. Men loka med banan låter jättegott, och kombon kiwi/banan måste jag testa till frukost någon dag

Kommentera här: