Jag...

Jag gillar att äta majs direkt ur burken. Jag älskar serien Vänner och har en Vänneraffisch i en ram på väggen. Jag tokälskar Irland och har bott i Dublin. Jag är lite mörkrädd och blir sjukt nojig efter att jag sett skräckfilm. Jag har alltid ett vattenglas vid sängen. Jag har aldrig gått i högklackat eller rökt en cigarett. Jag är väldigt lättskrämd och väldigt lättlurad. Jag har sjukt svårt för att vara först med att säga hejdå i telefon.

Jag har lätt för att gråta. Jag är världsbäst på att få låtar på hjärnan och nynnar på Skogsfamiljerna mest hela tiden. Jag har simmat med delfiner och det var ungefär det bästa jag gjort. Jag kollar alltid på bilars registreringsskyltar. Jag har världshistoriens sämsta lokalsinne. Jag vill öppna ett eget fik en dag. Jag åt ostkrokar i tupperware-burk när jag var liten och låtsades att jag var Nalle Puh som åt honung.

Jag är typ aldrig sjuk. Jag får ont i pannan när det är ljust ute och nyser när jag kommer ut i solen. Jag drömmer om en ögonlaseroperation. Jag gillar färgen blå och rostade mackor. Jag älskar att lära mig nya saker. Jag skrev ett brev till tandfén när jag var liten. Jag skulle vilja jobba som volontär någon gång. Jag har alltid en ring på högerfingret. Jag tar aldrig varan längst fram på hyllan i affären. Jag älskar glass.



Oj haha, upptäckte nu att man kan tro att jag är näck på bilden. Men så är icke fallet. 



(Bloggidé snodd av Egoina)

1 Carro:

skriven

men du glömde lite, bl.a.... Du är helt fantastisk!

2 JHH:

skriven

det är en rolig idé :) och det är roligt att läsa sånt här:) känns som mankänner personen lite bättre då :)

Kommentera här: